ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

ΑΠΟΣΟΛΕΣ

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ;
  1. Τοποθετήσετε στο eshop μας το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι αγορών πατώντας το κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι»
  2. Πατήσετε το κουμπί «Προχωρήστε στο καλάθι - Ταμείο»
  3. Είστε τώρα στο καλάθι αγορών, όπου μπορείτε να δείτε μια περίληψη της παραγγελίας σας
  4. Πατήσετε ξανά το κουμπί «Προχωρήστε στο καλάθι - Ταμείο»
  5. Υποβάλετε την παραγγελία σας εισάγοντας τα στοιχεία σας
  6. Επιλέξτε τον τρόπο αποστολής και πληρωμής
  7. Πατήστε το μεγάλο πράσινο κουμπί «Παραγγελία»
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ;

Οι Τρόποι πληρωμής είναι

  1. Αντικαταβολή (μόνο εντός Ελλάδας)
  2. Πληρωμή με κάρτα
  3. PayPal
  4. Τραπεζική κατάθεση
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό πελάτη για να κάνετε την παραγγελία σας. Ωστόσο, σας συνιστούμε να το κάνετε για να διευκολύνετε την παρακολούθηση της παραγγελίας σας και να εξοικονομήσετε χρόνο στην επόμενη παραγγελία.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΩ ΤΗΛΦΩΝΙΚΑ;

Μπορείτε να παραγγείλετε μέσω τηλεφώνου

Καλέστε μας τώρα 2331 301004

Ωράρια για τηλεφωνικές παραγγελίες

Δευτέρα: 09.00 - 14.30

Τρίτη: 09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Τετάρτη:  09.00 - 14.30

Πέμπτη: 09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

Παρασκευή: 09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

Σάββατο: 09.00 - 14.30

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ;

H ιστοσελίδα bijoubox.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL με το μεγέθους κλειδιού RSA 2048Bits, για ασφαλείς online συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σας πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνση σας, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του ιnternet.Το πιστοποιητικό SSL του Bijou Box έχει εκδοθεί από την μεγαλύτερη εταιρία πιστοποίησης let´s enctypt. Το πρωτόκολλο SSL (Secure Sockets Layer), είναι ο state of the art τρόπος για την πιστοποίηση δικτυακών web sites για τους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (web servers). 

ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
  1. Εάν έχετε προβλήματα με την παραγγελία, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ανά πάσα στιγμή με την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.
  2. μέσω e-mail στο info@bijoubox.gr
  3. μέσω τηλεφώνου στο 2331-301004

 - Δευτέρα:             09.00 - 14.30

 Τρίτη:                  09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Τετάρτη:             09.00 - 14.30

 Πέμπτη:              09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Παρασκευή:       09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Σάββατο:            09.00 - 14.30

ΕΧΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ;

Παρακαλούμε ελέγξτε το φάκελο SPAM - ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ σας.

Εάν δεν μπορείτε να βρείτε το e-mail επιβεβαίωσης, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας απευθείας μέσω e-mail ή τηλεφώνου προτού αποσταλεί (1-3 ώρες).

Εάν επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε ακύρωση της παραγγελίας σας παρακαλούμε στείλτε μας ένα e-mail στο info@bijoubox.gr ή καλέστε μας στο 2331/301004.

 - Δευτέρα:             09.00 - 14.30

 Τρίτη:                  09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Τετάρτη:             09.00 - 14.30

 Πέμπτη:              09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Παρασκευή:       09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Σάββατο:            09.00 - 14.30

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ;

Ναι, μέχρι να αποσταλεί η παραγγελία σας. Απλά τοποθετήστε μια νέα παραγγελία σημειώνοντας στο πεδίο "Σχόλια" «να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία» ή επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά για να μας επιτρέψετε να επεξεργαστούμε την παραγγελία σας.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΚΑΝΑ;

Ναι, μέχρι να αποσταλεί η παραγγελία σας. Απλά επικοινωνήστε μαζί μας για την επίλυση του προβλήματος.

  1. μέσω e-mail στο info@bijoubox.gr
  2. μέσω τηλεφώνου στο 2331-301004

 - Δευτέρα:             09.00 - 14.30

 Τρίτη:                  09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Τετάρτη:             09.00 - 14.30

 Πέμπτη:              09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Παρασκευή:       09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Σάββατο:            09.00 - 14.30

ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Απλά επικοινωνήστε μαζί μας για την επίλυση του προβλήματος.

  1. μέσω e-mail στο info@bijoubox.gr
  2. μέσω τηλεφώνου στο 2331-301004

 - Δευτέρα:             09.00 - 14.30

 Τρίτη:                  09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Τετάρτη:             09.00 - 14.30

 Πέμπτη:              09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Παρασκευή:       09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Σάββατο:            09.00 - 14.30

ΤΙ ΚΑΝΩ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ;

Απλά επικοινωνήστε μαζί μας για την επίλυση του προβλήματος.

  1. μέσω e-mail στο info@bijoubox.gr
  2. μέσω τηλεφώνου στο 2331-301004

 - Δευτέρα:             09.00 - 14.30

 Τρίτη:                  09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Τετάρτη:             09.00 - 14.30

 Πέμπτη:              09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Παρασκευή:       09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Σάββατο:            09.00 - 14.30

ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΕΝΑ E-MAIL ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΡΟΪΟΝ. ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΑΥΤΟ;

Λάβατε αυτό το e-mail επειδή σπάνια μπορεί να έχετε παραγγείλει ένα προϊόν που δεν ήταν πλέον διαθέσιμο, αλλά, δεν έχει ενημερωθεί ακόμα από το site μας. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προσφέρουμε ένα άλλο προϊόν ή να ακυρώσουμε την παραγγελία σας δωρεάν, εάν το επιθυμείτε.

ΜΕ ΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΤΕ;
  1. Για τις αποστολές εντός Ελλάδος το Bijou Box® συνεργάζεται με την εταιρεία Speedex courier και ΕΛΤΑ courier.
  2. Για τις αποστολές εκτός Ελλάδος το Bijou Box συνεργάζεται με της εταιρείες DHL και ΕΛΤΑ.
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αποστολές εντός Ελλάδας:

Ο χρόνος παράδοσης με Speedex courier εντός Ελλάδας ανέρχεται στις 1-3 εργάσιμες ημέρες, εκτός αν αναφαίρετε κάτι άλλο στην περιγραφή προϊόντος.

Αποστολές Ευρώπη - ΗΠΑ ΕΛΤΑ:

Τα έξοδα αποστολής για χώρες του εξωτερικού είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 29€. Ο χρόνος παράδοσης είναι 3-10 εργάσιμες ημέρες, εκτός αν αναφαίρετε κάτι άλλο στην περιγραφή προϊόντος. Όλες οι παραγγελίες που λαμβάνονται τις καθημερινές έως τις 12.30 μ.μ. αποστέλλονται την ίδια ημέρα. Εάν η αξία της παραγγελίας είναι μικρότερη από 29€ το κόστος εμφανίζεται στην διαδικασία της παραγγελίας.

Αποστολές Ευρώπη - ΗΠΑ DHL:

Τα έξοδα αποστολής για χώρες του εξωτερικού είναι ΔΩΡΕΑΝ για αγορές άνω των 99€. Ο χρόνος παράδοσης είναι 1-3 εργάσιμες ημέρες, εκτός αν αναφαίρετε κάτι άλλο στην περιγραφή προϊόντος. Όλες οι παραγγελίες που λαμβάνονται τις καθημερινές έως τις 12.30 μ.μ. αποστέλλονται την ίδια ημέρα. Εάν η αξία της παραγγελίας είναι μικρότερη από 99€ το κόστος εμφανίζεται στην διαδικασία της παραγγελίας.

ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Μόλις αποσταλεί η παραγγελία σας, λαμβάνετε ένα ενημερωτικό e-mail που σας ενημερώνει ότι το δέμα σας έχει αποσταλεί. Σε αυτό το e-mail θα βρείτε έναν σύνδεσμο που θα σας μεταφέρει απευθείας στην παρακολούθηση αποστολών.

Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ. ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Εάν δεν λάβετε την παραγγελία σας εντός του καθορισμένου χρόνου, επικοινωνήστε πρώτα με την Speedex courier.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείτε να το κάνετε αυτό, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  1. μέσω e-mail στο info@bijoubox.gr
  2. μέσω τηλεφώνου στο 2331-301004

 - Δευτέρα:             09.00 - 14.30

 Τρίτη:                  09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Τετάρτη:             09.00 - 14.30

 Πέμπτη:              09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Παρασκευή:       09.00 - 14.00 & 17.00 - 21.00

 Σάββατο:            09.00 - 14.30

ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ;

Αν το δέμα φτάσει στον προορισμό του και απουσιάζατε, τότε η μεταφορική θα προσπαθήσουν τις επόμενες εργάσιμες ημέρες άλλες 2 φορές να σας παραδώσουν την παραγγελία σας. Σε περίπτωση που η παράδοση δεν ολοκληρωθεί, η παραγγελία σας θα επιστρέφει αυτομάτως σε εμάς και καταχωρείται ως άρνηση παραλαβής.

ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ;

Μετά την παραγγελία σας, θα λάβετε ένα e-mail με τα τραπεζικά στοιχεία μας.

Τα τραπεζικά στοιχεία μας είναι:

EUROBANK

IBAN:GR710 2600 7700 0019 0200 6082 10

BIC: ERBKGRAA

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

IBAN: GR6701 1032 5000 0032 5007 9545 8

BIC: ETHNGRAA

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

IBAN: GR44 0171 2100 0062 1016 3914 031

BIC: PIRBGRAA

Όνομα Δικαιούχου: Αθανάσιος Γιάντσιος

Aιτιολογία: Κωδικό παραγγελίας ή Ονοματεπώνυμο

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΡΑΠΕΖΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΑΣ;

Τα τραπεζικά στοιχεία μας είναι:

EUROBANK

IBAN: GR710 2600 7700 0019 0200 6082 10

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

IBAN: GR6701 1032 5000 0032 5007 9545 8 BIC: ETHNGRAA

Όνομα Δικαιούχου: Αθανάσιος Γιάντσιος

ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΣΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ;

Παρακαλώ συμπληρώστε το όνομα σας ή τον κωδικό παραγγελίας.

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ;

Το bijoubox.gr σας διευκολύνει να επιστρέψετε ένα ή περισσότερα από τα προϊόντα της παραγγελίας σας και να γίνει επιστροφή χρημάτων. Εδώ μπορείτε να μάθετε πώς να προχωρήσετε στην αλλαγή ή την επιστροφή της παραγγελίας σας.

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΕΩΣΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ;

Επιστροφή χωρίς χρέωση:

Εάν ο λόγος για την επιστροφή προκλήθηκε από εμάς. Εγγυόμαστε ότι μπορείτε να μας επιστρέψετε την παραγγελιά σας δωρεάν. Για να γίνει αυτό, είναι επιτακτική ανάγκη να αποστείλετε την επιστροφή σας με τον ίδιο ταχυμεταφορέα από τον οποίο λάβατε το πακέτο. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να σας στείλουμε την μεταφορική στην επιθυμητή διεύθυνσή σας, έτσι ώστε η επιστροφή σας να μπορεί να παραληφθεί απευθείας.

Αν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε οποιαδήποτε άλλη μεταφορική, τότε θα επιβαρυνθείτε εξ ‘ολοκλήρου με το κόστος των μεταφορικών το οποίο θα καταβάλετε στην μεταφορική εταιρεία την στιγμή που θα αποστείλετε το δέμα. Σε αυτήν την περίπτωση, το ποσό επιστροφής ΔΕΝ θα κρατηθεί από την επιστροφή χρημάτων που θα σας γίνει.

Επιστροφή με χρέωση:

Εάν ο λόγος της επιστροφής δεν οφείλεται σε εμάς, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα της επιστροφής. Για να διατηρήσετε αυτά τα κόστη όσο το δυνατόν χαμηλότερα, σας ζητάμε να στείλετε την επιστροφή σας με τον ίδιο ταχυμεταφορέα με τον οποίο λάβατε το πακέτο σας πριν.

Το ποσό της αποστολής θα κρατηθεί από την επιστροφή χρημάτων που θα σας γίνει. Η επιβάρυνση είναι 4 € και ΔΕΝ θα χρειαστεί να πληρωθεί στην μεταφορική εταιρεία.

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής τον οποίο διαλέξατε στην αγορά σας. Πληρωμές με αντικαταβολή επιστρέφονται μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

Για την ακριβή διαδικασία επιστροφής, κάντε κλικ εδώ.

ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΟΥ;

Μόλις λάβουμε την επιστροφή σας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω τηλεφώνου ή e-mail

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ Η ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ ΜΟΥ;

Καθώς υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα παρακαλούμε επικοινωνείτε με την τράπεζά σας.

Επιλέξτε έναν άλλο τρόπο πληρωμής για να πραγματοποιήσετε την παραγγελία σας.

Αν έχετε περαιτέρω απορίες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας.

Επικοινωνήστε μαζί μας

προαιρετικό

Το Bijou Box χρησιμοποιεί Cookies για να σας προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση.

Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση Cookies.

Θέλω να μάθω περισσότερα